Inleidingen, Spreker, In house Seminar

Paul Postma is een van de weinige Nederlandse marketeers wiens boeken in een groot deel van de wereld worden verkocht, tot aan Amerika en China toe. Als spraakmakend marketingdirecteur van Wehkamp werd hij in de jaren tachtig in één klap bekend met zijn boek Succes in Marketingpraktijk en een bijpassende coverstory in Intermediair 'Het grote falen van de marketingtheorie'.

Over zijn boeken en advieservaringen geeft Paul Postma lezingen in binnen- en buitenland, en hij treedt op als gastspreker voor relatiebijeenkomsten, seminars en congressen.  Hij leert je te denken hoe jezelf denkt, en hoe andere denken. Dat leidt tot opmerkelijke inzichten voor management en marketeers. En steeds gebruikt hij daarbij huis-tuin-en-keuken voorbeelden uit zijn eigen leven, zodat iedereen meteen begrijpt waar het over gaat. Met name die voor iedereen herkenbare voorbeelden bezorgden hem internationaal een reputatie als edutainer. Paul Postma publiceert zijn ervaringen onder andere in het 'Tijdschrift voor Marketing'.

Paul Postma geeft inleidingen, en treedt op als gastspreker voor relatiebijeenkomsten, seminars en congressen. Zijn inleidingen gaan over actuele marketingonderwerpen. Vaak hebben deze een relatie met een van zijn boeken.

Enkele voorbeelden zijn:

  • -        Anatomie van de Verleiding – Neuromarketing succesvol toegepast
  • -        Leer de klant beter kennen dan deze zichzelf kent
  • -        De Breintoets: over reclames die meer kwaad dan goed doen
  • -        Marketeers doen wat anders dan klanten willen.

Daarnaast geeft hij inleidingen en seminars over de vakgebieden van PPMC, waaronder:

  • -        CRM succesvol toepassen
  • -        Datagestuurde marketingprocessen die koopgedrag voorspellen
  • -        Sales Performance management: meer resultaat met de buitendienst.

Duur en samenstelling van inleidingen en seminars worden nauwkeurig afgestemd op de opdrachtgever. Er vindt altijd een voorgesprek plaats met Paul Postma. Als slotspreker van congressen is het minimum 30 minuten. Seminars met werksessie kunnen worden georganiseerd voor een halve of hele dag.

Voorbeeld van een presentatie over cultureel ondernemerschap http://www.youtube.com/watch?v=SqESqCzrkPw 

Voorbeeld masterclass Rotterdam School of Management RSM  http://www.youtube.com/watch?v=4oCvpPaqUss

Vraag naar beschikbaarheid en nadere informatie: 0578 61 11 09 of marja.kamphuis@ppmc.nl.